gryta...

Nu är vi här. Känns otroligt skönt men samtidigt lite sorgligt. Trivdes så himla bra därborta på haga, så himla mysig lägenhet. Hoppas markos tandläkare som ska flytta in där kommer att trivas lika bra som vi =)
När de hade möte med mäklaren så sa hon, tror det börjar bli dags för ett tandläkarbesök. (alla ni som känner marko vet att han har en halv framtand)...

Detta är humor på högsta nivå...
Markos systerbarn Elliotts kommentar när han och hans mamma hade en fight om tandborstning. Tandtrollen kommer komma och äta upp dina tänder om inte du borstar dom.
Då sa han, jaha, sådär som dom gjort på Marko.
HAHAHA
Barn är för underbara...

Känns iaf som man kommer trivas här. Har plockat upp nästan alla sopsäckar men som jag skrev på facebook, fy fan vad kläder man har. Men det är en hel del som man hoppas komma i igen och av egen erfarenhet så ska jag inte hålla på o slänga kläder som jag tröttnat på för tillfället för jag vet att slänger jag dom så ångrar jag mej sen.. men det är så jädra drygt, vet inte vart jag ska göra av allt. Ebbe tar ju två lådor i min garderob oxå. Han måste få sig ngt eget snart =)

Imorgon kommer båda mina systrar hit, Johanna och Sara. Sara är ju i fjortonårsåldern, och det vet man ju själv att varje slant var viktig så hon ska få flyttstäda i tvåan och för det får hon fem hundra..
Idag ringde jag för den enda skjutsen hon får hit är klockan 05.00 och då sa hon, det blir hudnra kr extra för att jag får gå upp så tidigt... tssss, glöm!!!  =)

Ebbe stackarn har inte fått ur sig det ha fått i sig på tio dagar. Jag tror han har riktigt ont.. För att hjälpa honom lite på traven sa doktorn, katrinplommonpure, och katrinplommonpure fick han..



Ebbes rum som förtillfället används flitigt som kasta in skit rum


Nej nu är det dags att sova snart.. är helt slut efter denna dagen.

Puss






Kommentarer
Postat av: Frida

Varför har han bara en halv framtand hahahaha..??



Kul med bilder, stackars ebbe som inte bajjat :( måste göra ont i magen.

2010-02-13 @ 18:47:51
Postat av: Oscar

BARNMISSHANDEL

2010-02-13 @ 23:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0