härlig dag..

Idag har jag och Ebbe haft det super duper bra.
Vi var hem till Lotta en tjej som gick i min föräldrakurs och hennes lilla Erik. Där bjöds det på den goda lunchen.. lyx!
De som var över 20 var fruntimmer och de under 6 månader grabbar..Så Ebbe har lite kompisar, eller ska lära känna dom iaf. Så på torsdag står vi nog och väntar på att dörrarna öppnas till öf för då ska det sjungas.
Tack för en trevlig dag om ni nu gör som ni sa, att titta in i bloggen =)

Sen åkte vi förbi Hm en snabbis för att titta på lite kläder till dopet men jag kände mig så stressad för Marko var inte på shopping humör så han satt kvar i bilen, vadå trevlig.

Imorgon tar vi bilen så fort vi gjort oss ordning och far mot Frida och Hannes. Jag fullkomligt älskar att ha saker inplanerade.
På torsdag kommer kanske Jenny, Elias och sara förbi, beror lite på vilken tid de vill dyka upp för på fm ska jag ju sjunga. =)
På fredag ska vi nog åka och hälsa på min farmor o farfar och kanske tigga oss till en lunch.

På lördag ska vi till sala för där är det marknad.. JIPPIII!
Sen kommer Ebbes mormor hem från Aruba där hon och hennes karl varit på "smekmånad", de har nämligen gått och gift sig på äldre dar. Men känner jag dem rätt så blir det, "vi vill inte ha något besök i helgen utan nu vill vi ha lugn o ro för vi har precis kommit hem". Den kommentaren hade man iaf fått innan Ebbe kom till världen, vi får se hur det låter nu.

Neeej, eftersom jag inte varit hemma på hela dagen har jag inte kunnat eller hunnit plocka undan nånting, och nu har Ebbe somnat så lika bra att plocka undan. Usch, han somnar helt fel tider, klockan är bara sju så då vet jag när han vill upp imorgon bitti, runt halv fem kan jag tro. Blir galen av att inte infört mer rutiner men så svårt. Ska iaf försöka göra så att han inte sover lika mycket på dagen men det är skönt även för mej när han gör det så jag får ngt gjort.

Hej svej....

Jag skulle lägga ut bilder från dagen men vill inte lägga ut på barn vars föräldrar jag inte känner så jätte bra men får jag ett okej av dem kanske det kommer några från daten idag...

Kommentarer
Postat av: Hannah & Ville

Tack själv för idag! Kul att äntligen få träffa er.

2010-02-23 @ 21:49:36
Postat av: Johanna Rapp

Boka in en date på söndag kanske? ;) Jag kan komma på inflyttningsfika hos dig.

2010-02-23 @ 22:16:38
URL: http://johannarapp.blogspot.com
Postat av: Frida

Är hon lotta ssk?

2010-02-24 @ 12:33:39
Postat av: Madde

Hur sov ebbe på nätterna när han va som Miliam?!

2010-02-24 @ 20:36:55
URL: http://madeleine-linevik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0