Helgen....

God söndagkväll allesammen...

Denna helg har varit helt underbar...

Fredag - jag vet inte om det beror på att man går hemma hela dagarna att varje dag är den andra sig lik men jag kommer helt ärligt inte ihåg vad jag gjorde i fredags. Vad jag däremot vet är vad Marko sysslade med. Och det var iaf inte att vinna kvalet. Så nu är hockeyn över för denna säsong, så himla synd. NOT!! Detta betyder mer tid för mig själv, mer tid för hela familjen att umgås och mer tid för min träning. Om jag nu bättrar mig...
Jag kom på vad jag gjorde föresten och det har jag ju förbövelen redan skrivit om. Men en sak ska jag berätta för er, innan jag kom till farmor och farfar åkte jag in en snabbis på Willys i surahammar och träffade på min kompis Alexandra, fick skäll av henne att jag inte skrivit om det i bloggen så, stridsyxan begravd?



Lördag - kära lördag. Hela familjen åkte mot Sala, mot marken. Jag vet inte varför jag jämt tycker marknad är ett måste att gå på för de säljer ju jämt samma saker, kokosbollar, godis och massa tjafs. Vi mötte upp syster Johanna oxå så hon fick äran att vara med familjen Linde/Alamehtä.
När vi hade fryst klart på stan s¨å gick vi förbi pappa och fick lite kaffe och kladdkaka. Där satt vi och kollade på inspelningen av damerna som tog hem guldet i curling. Jag kunde ju lätt lista ut i förväg vart stenarna skulle hamna, man är ju lite utav en curlingspelare som jag brukar säga. Sitter väl i ryggmärgen det där sen jag spelade som barn. =)

GULDET ÄR VÅRT!!!


Sedan åkte vi hem till mamma och Kj och satt och umgicks och myste tills vi beslutade att åka hem och ha en familjekväll. Vi har inte suttit ner o soffan och myst sen vi flyttat hit alla tre så man märkte på Ebbe att han stor trivdes fakstiskt.
Och den maten vi åt alltså...

CLUB SANDWICH



Vi kollade på melodifestivalen men alla tre somna innan resultatet, helt sluta var vi...


Så här mysigt hade vi det.. Älskar er. =)

Måste ju visa en bild som jag och Ebbe är välsdigt stolta övar. Vi har nämligen matchande outfits, han tjatade ju så på min mamma att köpa en likadan tröja som han så jag var ju tvungen...



Jag återkommer med fler bilder, nu verkar det som om det inte går att ladda ner fler och är orolig att hela mitt inlägg försvinner... Tack och adjö







Kommentarer
Postat av: Elin

Så fint att ni matchar!

2010-03-01 @ 12:38:34
URL: http://nook.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0