Idag börjar nya livet...

Det började med Ebbe såklart... det var verkligen en förändring i ens liv, den bästa förändringen man kan tänka sig. Och alla som känner mig vet även att förändringar i hemmet gör mej super glad och det får jag börja om på IDAG..

Jag är så glad.. här ska målas och täckas och greja. Hoppas Ebbe sköter sig bara hos svärföräldrarna.. Annars blir det ngen målning för min del.. DÅ kastar jag över ansvaret på min kära sambo, det går ju lika bra det med. Han brukar göra som jag säger åt honom..

Vill ni ha före och efter bilder? Kanske före bilderna kommer redan idag..vem vet.

Nu ska jag göra mej ornding för bankmötet...Puss på er

Kommentarer
Postat av: Evelina och Lydia

ja bilder..:P

2010-02-01 @ 16:46:13
Postat av: Johanna Rapp

Jag vill också gärna se bilder! :) Kul kul med din blogg Emma

2010-02-01 @ 21:11:22
URL: http://johannarapp.blogspot.com
Postat av: Emma

Vad roligt att ni tycker det är roligt. Jag är ju ingen fotograf, så jvla svårt och veta hur man ska stå när man ska ta bra bilder men dem kommer, jag lovar.

2010-02-02 @ 10:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0