Irriterande dag

Idag lämnade v i ifrån oss nycklarna så nu är furugatan helt borta... Känns faktiskt skönt.
Men något jag inte var beredd på att höra av mäklaren var att vi säkert var tvungna att betala vinskatten redan nu, och den var på 54.000 ungefär. Sist sa hon att vi kunde söka uppskov och att det var inge problem alls för oss att få det men då tänkte hon inte på att Marko sålde hela lght själv och köpte bara en halv med tanke på att jag oxå nu står som ägare. SÅ vinsten på hans affär ökade ju.... Pust.

Hejdå ny ugn, hejdå panel, hejdå fåtölj, hejdå nytt kakel - Hej topplån

Då kan vi inte göra så mycket mer inredningsmässigt. Jag får försöka leva med "krydd fläkten", den gråa bänkskivan och det fula kaklet... Och hemskt att säga men tapeten i hall och kök får sitta kvar ett tag till. usch.. jag som såg fram emot att sätta panel.. spara spara spara!!!

Tog lite efterbilder men vet inte om man ser så bra...

Före


föreefter

Tevebänk


Här får ni lite bilder på min söta Ebbe oxå




Kommentarer
Postat av: Evve ioch Lydia

trist!

fina bilder!

hoppas allt e bra

2010-02-16 @ 12:58:22
URL: http://evelinahogberg.blogg.se/
Postat av: Frida

Tråkigt att ni inte fick uppskov :( Men tänk på att det ger bara massa räntor. Lika bra att betala! Ebbe är söt som vanligt! puss

2010-02-16 @ 22:14:47
URL: http://feurdas.blogg,se
Postat av: Linnea

Det kommer ju bli jattebra nar allt ar klart! Ser iaf fint ut i mina ogon!

A, min lilla ebbe. Den lilla killen skulle man garna pussa lite pa om det gick. :(

Hoppas ni har det bra dar hemma och att prinsen uppfor sig som han ska!

Du kan val faktiskt skicka ett meddelande eller nagot nu nar du fatt mitt nummer?:/

Saknar er!

2010-02-17 @ 01:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0