Karaktär...

Det har jag!!

Igår när Linda var här på besök försökte jag bjuda bort mitt sista chokladhjärta. Men hon tackade till min förvåning nej. Och det var bra för varje gång jag är sugen på något, vilket är 100 ggr om dagen så vet jag att jag har detta lilla chokladhjärta i skåpet, MEN, jag äter inte upp det. Det ska få ligga kvar där så jag vet att jag klarar av det.

Och en till sak, Marko kom hem med en påse hemmalagda bullar och jag vet inte hur många gånger jag gick förbi den där påsen igårkväll, jag tom luktade på den, MEN, jag åt inte en enda.

Och pricken över iét, lyssna Markus Hörnskog om du läser detta, så hade vi en chipspåse hemma som Marko slet upp till hockeyn igår. Inte ett enda chips kom in i käften min.

Börjar det arta sig eller tror ni jag är där i kanelbulle påsen ikväll??  =)


Kommentarer
Postat av: Frida

skippa bullen=)

2010-02-18 @ 15:22:10
Postat av: Linda

haha! marcus sitter här bredvid å läser till sin stora förvåning men hans kommentar; klockan var ju 01:30 när hockeyn börja så det fanns väl ingen plats kvar för chipsen!!!

2010-02-18 @ 21:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0