Måndag...

Dessa måndagar... så skönt att ha Marko hemma på helgerna att jag avskyr måndagar oxå. Nu när jag tänker efter avskyr jag ganska mycket nu för tiden.. Är inne i en sån här trots ålder tror jag..?  =)


Renoveringen går framåt men jag spyr snart på det. Jag vill bara bli klar någon gång.. Jag ska aldrig flytta in i varken hus eller lght mer, med struktur tapet. Det har tagit oss en hel vecka att få två rum målade.. Inte klokt..

Köket är ju grädd gult men jag får väl leva med det ett tag, syster Johanna tycker jag är alldelles för ivrig men vill jag ha ngt gjort vill jag ha det gjort NU..

O det här med v spont, jag tror jag börjar i hallen få se om jag ens trivs med det, kostar ju en hel del och köper man allt på en gång och sen få kalla fötter så sitter man där med v spont på väggarna och tänker, men jag vill inte ha v spont... Ja gud i all sin dar säger ja...

När jag tänker på att vi även ska städa hela den här lägenhetern har jag bara lust att slänga mej ner i en snödriva och ligga kvar där... Som ngn en gång sa, ät gul snö, kan vara öl.. o ligger jag i engul snödriva och är sådär lite irriterad kanske jag tar mej en klunk.. Neeej usch, nu går det överstyr.

Nu ska jag laga mat till min kära man, jag är ju faktiskt en dam, och damer ska laga mat, punkt.
Hej svej

Kommentarer
Postat av: annaru

haha vad rolig du är gummsi! <3

2010-02-08 @ 22:29:14
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: Emma

Sätt igång och uppdatera din blogg nu vännen så jag får ngt att skratta åt.. =)

2010-02-09 @ 09:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0