Nöjda?`

Nu när jag ser bilderna på bloggen ser det så mörkt och dystert ut där borta. Hjälp, har vi gjort ett misstadg. =)

Tror det blir mysigt när vi väl får det klart och man har den där öppningen från kök till vardagrum slipper man gå runt hela skiten. Idag ska vi beställa panelskiva, ska bli intrssant och se vad det kalaset går för. Tänk sen när man ska köpa sitt eget hus, skrämmande dyrt, vågar inte ens tänka tanken. Jag håller mig nog till min lilla lght på gryta. Haha....

Ebbe ligger och sover, han somna utan amning, det är så skönt att kunna lägga honom ner så han somnar självmant men det är ju inte alltid det går..

Neheee, laga lite mer matlådor kanske,, annars är risken ganska stor att det blir några vändor på mac donald eller någon pizzeria dessa renoverings veckorna.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0