Påt igen bara...

Man får aldrig en lugn stund de här veckorna som kommer. Ikväll ska Ebbe få umgås med sin morfar medan jag och Marko åker iväg en snabbis och målar en omgång till, eller spackling om vi har otur.
Tur vi håller barnvakten inom familjen iaf, för jag vill inte att han ska bli en blyg pojk, ska uppmuntra honom till allt han vill göra. Gärna teater så han slipper bli lika röd i ansiktet som sin mor när det är redovisningar och dylikt i skolan. Det var/är det värsta jag vet. Ganska konsigt egentligen men tanke på att jag är ganska social i vanliga fall...

Tur att den tiden är över säger ja.. Haha!!

Har städat här hemma idag, vet inte rirkgit varför men tanke på att vi flyttar nästa vecka men dammråttorna behöver ju inte Ebbe leka med tycker ja.

Gjorde den äckliga tonfikssåsen idag, man tar vad man har hemma måltiden.

  • Tonfisk
  • lök
  • tomatpure
  • chilisås
  • mjölk
  • svartpeppar
  • salt
  • aioli
LAGA INTE!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja de gick undan faktiskt !!

2010-02-04 @ 21:14:59
URL: http://Madeleine-Linevik.blogspot.com
Postat av: Ilona

Haha normalt att lägga ut receptet när det smakar skit.. Ilonas lilla mongo...

2010-02-05 @ 21:50:45
Postat av: Emma

Jag vill bespara eran tid....

2010-02-06 @ 12:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0