Prästbesök

Idag får vi besök av den troende människan... Vi ska diskutera dop, och jag och Marko har inte diskuterat ett dugg så detta kan ju dra ut på tiden. Vilka psalmer sjunger man? Hur länge ska det hålla på`? Vart står man? Säger man ngt?

Jaja, ddet visar sig vad vi kommer fram till...

Idag är det kallt, minus 23 grader imorse. Jag funderade om jag skulle dra o simma senare under dagen men det blir ett big no no no... då fryser man väl ihjäl på vägen hem. Neeej, jag ska nog kosta på mig ngn slags motions apparatt här hemma så man kommer igång. Jag har aldrig tid att åka iväg o träna känner ja, iaf inte nu när jag ammar. Och Marko jobbar på dagarna och har ganska mycket hockey på kvällarna och jag vill inte stressa iväg heller.
Hatar vintern nu oxå, eller nej jag älskar den förlåt men man tycker ju att som mamma ledig har man all tid i världen att gå ut, men man ska på med så mycket kläder, ebbe skriker, jag ska ha kläder. nej fy vad jobbigt =)
Vår, kom!!!

Bjuder på lite mer bilder idag. Vill oxå ha en fin kamera. Blir till att syster Johanna får ta med sig sin snart för måste rama in o sätta upp i sovrummet.
Jag har nämligen en idé.











NU har jag bara gjort lite provisorisk hur jag vill ha det i sovrummet men ungefär så här



fast byrån jag ska ha ska se ut såhär >>> 



Nu ser jag fram emot att sätta upp mina tavlor och vitrinskåpet och det kunde inte bli bättre att syrran ringde och sa att hon skulle sova här för hon är bra på hur man ska placera saker rätt.

Längtar även till när vi kan spruta alla luckor vita istället för grädd gula, oj vilket jobb det kommer bli. Båda garderoberna i hall och kök, alla köksluckor och alla dörrar och dörrkarmar. Vi väntar nog med det men skulle vara skönt att ha det gjort innan panelen kommer upp. När vi nu ska ha råd med det.. Usch för pengar, får dem om några dagar men mamma lönen är dålig men tanke på att det bara är uträknat efter mina 75 % så jag lever för tillfället på Marko.

Puss på er...


Kommentarer
Postat av: ilona

åhh va kul med bilder.. goa goa söta underbara Ebbe. Å va fint ni kommer få det. Längtar efter att få komma och hälsa på.. Kram

2010-02-22 @ 11:41:55
Postat av: Emma

Tack...

Men jag tror nog att jag är den som längtar till att besöka er...

2010-02-22 @ 12:18:18
Postat av: Frida

Åhh kan han ha sina adidas nu! Så fina!!



Inte kul med dop, man funderar och funderar :P:P Men man behöver bara säga JA en gång tror jag hahaha

2010-02-22 @ 13:22:23
URL: http://feurdas.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0