Pust....

Gårdagen var ju intressant. Började med att bankmannen pratade som vanligt bara om sej själv och sin usa resa med familjen så det drog ju ut på tiden. Och sen ville han ju självklart att jag skulle bli kund hos dom men jag är sala sparbank trogen =)

Vi hade visst glömt lite hur det såg ut i nya lght för vi hade då ingen aning om att det var struktur tapet i VARENDA jvla rum, och sen sån ful man har i mitten på tapeten, är ingen stavare heller så jags truntar i att ens försöka. Stavas väl ungeför som bord. =)

Så vi var ju tvungna att köpa coverup tapeter i både vardagsrummet och sovrummet, DYRT. Och sen berättade att panelskivorna inte blir så billiga dom heller men nu ska jag fader ha panel. Kosta vad kosta vill.. haha

Roligt att ni tycker det är kul med bloggar, försöker och ska bli bättre på att lägga in bilder men jag har inte förstått hur man kan lägga in fler samtidigt utan jag skapar alltid nytt inlägg för att kunna lägga ut nästa bild... men jag ska lära mig.
Före bilderna kommmer men som sagt, är ingen fotograf så man ser nog inte så bra men ni kan ju få glädjen att se tapeterna de förra hade, såg förskräckligt ut.

Nu väntar Ebbe och jag bara på att Marko ska sluta kl fyra, sen bär det iväg. MIn kära syster ska komma och sova hos oss inatt och hjälpa till, TACK. DU är guld värd. Du ska få måla tak och dra bort tapeter.. =)

Joo, Ebbe har förstått att han har fötter nu. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0