söndag....

Jag totalvägrar gå ut i denna kyla. Kommunen har inte ens haft tid att komma till våra gator och skottat... Dåligt.

Idag har vi gjort en hel del i sovrummet, satt upp lister, hissgardin och teven. Jag har kommit på att jag ska köpa en byrå in dit, då jag kan ha en lampa och några tavlor ovanför. tror jag kommer bli super bra. Usch vad man vill köpa saker hela tiden...

Har redan tröttnat på mattan jag har vardagsrummet och den fick jag av mamma och den kosta en del, skäms på mig. Men den är så ohygieniskt på nå vis. Hårig och det fastnar matrester. Kemtvätt kostar ju nästan lika mycket som en ny matta för sjutton. Inte riktigt klokt..

Pratade nyss med Ilona. Allt funkar bra för henne och sin lille. Precis som det gjorde för oss.
Så denna bild stämmer inte vad det gäller våra barn....



Här kommer lite fler bilder







Ebbe älskar att larva sig och dra upp filten över huvudet och tror att man ska komma och dra bort den jämt för det är då som jag trodde förut han fick såna anfall fast det mest var larverier från hans sida. Han gör sig till på nå vis... Busungen



Jättesvårt att ta kort så man ska se bra men detta är våran nya soffa. Jätte skön.. Den är ju gaska djup så Markos föräldrar blev ju inte jätte förälskad i den, de är ju vana att kunna sitta normal och ha knäna precis där soffan slutar så det såg lite roligt ut när dem satt i den.. =)





Linnea, han älskar sin brio skallra... =)



Ilona, jag har varit dålig med att stoppa in nappen så Ebbe suger på tummen, hoppas Sander låter bli med det för jag håller med dig Svårare att sluta med tummsug....



Sitter ganska bra i matstolen nu... Skönt!!

Ebbe sover och jag kanske ska ta och plocka undan lite här hemma. Imorgon får vi besök av prästen, ska diskutera hur vi vill ha dopet och vi har ingen aning sp blir nog så att han själv har mycket att säga till om.

Ska man ut i kylan ändå? Jag har nämligen fått paket från Hm... =)

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad han är fin er lilla goding..=)

2010-02-21 @ 17:45:24
Postat av: Emma

ja han är bra go alltså. När får jag njuta av din blogg igen då Linn?

2010-02-22 @ 09:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0