Trött...

Jag älskar min lilla Ebbe över allt annat men herregud vad dryg han är nu. Han vänder på dygnet helt. Sover i prinicip hela dagarna och krånglar under nätterna. Jag har inte lust att gå upp klockan fem. Man är ju helt slut. Idag klev jag upp klockan sju men bara det tar ju emot. Och jag vill ju inte väcka honom heller på dagarna för han har fått lite magknip av all potatis och plommon så jag låter det vara så länge.

ILONA... Åh vad jag är glad. Hon har äntligen fått sin lilla Sander Elias. Och vilka fina namn.
Ebbe må va fint men hans andranamn diskuterar jag inte högt men något finskt lär det ju vara över honom ändå. =)

Igår fick vi hem våra nya tvättmaskin och torktumlare så nu ska tvättas Jag skojar inte när jag säger att jag har säkert fem stora svarta sopsäckar men tvätt.

Igår blev vi ju som sagt 50.000 kr fattigare. Så nu är det bara att spara på egen hand och det är ju inte våran starka sida direkt. Har jag pengar så ska dom ju användas. Jag måste ha ngt riktigt roligt att se fram emot om jag ska spara och sist det var, var indien resan sen dess har jag inte haft en krona på spar kontot.

Pension spara ska vi inte tala om heller.. Usch, måste börja. Ett senare bekymmer....

Jag vill träffa Sander. Puuhhh, ska man behöva vänta två månader..kanske hoppas på tåget om några veckor. Ska jag spara till det tro??  =)

Neeej nu är tvätten klar. tråkigt inlägg idag känner ja.

Kommentarer
Postat av: llona

jag betalar tåget. koooommmm=)

2010-02-18 @ 12:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0