Dagens aktiviteter

Planen var att min kära vän Ilona skulle komma förbi för att dels pussa farväl till min son men även på mig.. Men så blev det inte, stackarn har hjärtklappning och andnöd.. vet precis hur det är. Så nästa gång vi ses har hon blivit mamma. Sjukt!!
Det tråkiga är att jag inte bara kan ta första bästa buss o besöka dom. Jag har ju flytten, dopet och Ebbe och tänka på oxå. Men så fort vardagen har lugnat ner sig så ska ni åka och hälsa på lilla Sander. Glädjer mig såååååå

Idag ska vi på våran första grupp med de andra föräldrarna, sjuk och ledsen står på schemat. Ska bli intressant och se vad alla fick och hur deras barn beter sig för Ebbe är ju så otroligt snäll jämt. Vi får väl se om han sköter sig..

Sedan ska vi läman av Harry hos hans nya hem. Känslorna är blandande men jag tror det blir bra. Konsigt att säga det men jag trodde jag var en sån himla djurvän men när jag tänker efter så tror jag inte jag är det längre. Nu menar jag inte att jag har tankar som att uscg djur, de borde inte få finnas utan mer, skönt utan. Slipper man tänka på hur man ska göra när ma ska bort osv...
Nej det kommer lbi bra, landet med hästar o barn. Kunde väl inte få det bättre.

Sen ska vi äntligen iväg och kolla färg och eventuella tapeter om vi bestämmer oss för det.
Syster Johanna ska få hjälpa till mer än vad hon tror för hon länbgtar lika mycket som jag,,,,


Nej en kopp kaffe på det här o umgås med lille Ebbe innan det är dasg att fara..

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0