Gårdagen..

hade jag fullt hus här hemma..
Började med att Linda ringer och funderar om jag är sugen på en semla, tackar självklart nej me tanke på att jag slutat med sådant men det där nejet förstod hon inte rirkigt så det slutade med att jag tryckte i mig en ändå. Usch... ingen pli på mig själv...

Sedan ville hon ju att jag skulle färga hennes hår så det var bara till att sätta på sig handskarna... Vad gör man inte för att hjälpa de drabbade =)

Sedan kom en till tjockmock innaför dörren, Ilona.
Och sist men inte minst, Johanna och hennes son Hannes.. Alla bjöds på korvstragonaff och ris och det var en hit..

Sedan satt drakc vi kaffe u mängder och bara pratar skit så där som tjejer gör när man träffas...
Sen åkte Ilona och hämta upp Sara från norge tiderna.. ÅÅÅÅ vad det var roligt att träffa henne..


Älskar när jag har ngt att gära om dagarna istället för att som idag bara sitta hemma med mrgonrocken och fundera om man ska ta den där promenaden eller inte. Har blivit extremt lat...

efter flytten och all renovering ska jag sätta lite spurt, så här kan man ju bara inte gå  o må.. Nu ska fladderarmarna BORT!!!!

Ebbe mår bra, ligger här och leker men tror han börjar vilja ha min uppmärksamhet så jag ska ge hono en liten leksak och ja, sjunga lite ör honom kanske, tips??
Annars brukar chris browns forever strömma och vi dansar på, kanske ska göra det??  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0