Hemma

Det sägs ju att borta är bra men hemma bäst. och den som kom på det, den håller jag med. När man varit borta ett tag så är det så skönt och bara sparka av sig skorna (eller ja, ställa dom fint  skohyllan) och kasta sig i soffan...
Eller som jag brukar göra, gå och plocka, det är mest Marko som kastar sig i soffan.

Gårdagen var ju inte som sagt så lyckad men jag missade inte så mycket sas det... Även fast det hade varit skoj att slå klackarna i taket på stads hotellet så kände jag imorse att det var ganska skönt att ha åkt hem. Det var ju en hel del som mådde värre än mig om jag säger så, andra kanske tom hade lite ågren över vad de gjort men jag nämner ingenting, det är lika bra =)

Om 8 dagar går lasset mot Gryta.. och då börjar bloggen på allvar. Mina renoveringsobjekt.. Det ni Före och efter bilder...

Nu ska jag ta en kopp kaffe och bara vara..

So long

Kommentarer
Postat av: Frida

Skriv din blogadress så ser folk haha=)



Synd att det inte blev som planerat! Det går nog bättre nästa gång ska du se. Pussar!

2010-01-24 @ 21:06:20
URL: http://feurdas.blogg,se
Postat av: Emma

vadå ser folk? Vart?

2010-01-25 @ 09:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0