Räkningar....

Jag och Marko vet inte vad spara är. Så fort vi får in lite extra på kontot så lyser det, ja iaf i mina ögon, shopping. Jag tror jag måste gå och prata med någon som får mig på andra tankar. Det är inte så att jag shoppar som vissa gör och inte har råd med mat eller blöjor men det skulle ju sitta fint om man kunde spara några kronor innan nästa lön kommer in.

HJÄLP?

Denna månad har det varit mycket utgifter. Man ringer, man tänder lampor, man åker bil, man shoppar nya kläder, man äter... Fan vad det rullar iväg alltså. Ska man behöva svälta ihjäl för att känna sig rik? Ska man skaffa sig brevvänner istället för att använda telefonen. Och värst av allt, ska man behöva gå på loppis varje gång man vill ha ngt fint på sig. Neeej, skärpning!

Och vi som ska flytta nu oxå, det ska målas, det ska sättas panel, ny bänkskiva, nytt kakel, nya skåp vill ha en fåtölj o pall... Jag vill ha så mycket på en gång.. Blir till att spara.

Just nu ligger lillen och sover... passar på att skriva lite för när han är vaken lär man leka med honom här nere på golvet.

Jag skulle oxå vilja ha hjäl att fixa nin blogg så den blir sådär fin.. vem kan?

Kommentarer
Postat av: Frida

Det kostar att leva!!! Du får fråga hon som hjälpte mig ;)

2010-01-25 @ 15:06:37
URL: http://feurdas.blogg,se
Postat av: Erica

va fin blogg du gjort nu=) kommer följa med spänning! borde ses snart!! kramar

2010-01-25 @ 18:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0