Syster yster...

Sitter nu hos syster och är hur jvla mätt som helst. Har proppat i mig massor med nötter och druckit cola. När ska man lära sig? Jag sa ju att jag ine skulle äta sånt mer. Varför lyssnar jag aldrig på mig själv, varför utsätter jag mig för detta när jag vet att jag mår så dåligt efteråt.

Nu skämtar inte jag, armarna har blivit så jädrans mjuka och fladdriga nu att jag vägrar ha linne på mig. Det går an när jag har ärmar men annars mår jag dåligt. Vissa dagar känner jag mig fin, andra inte. Jag tror vi alla har sådana dagar.. Alla säger att jag fått barn för fyra månader sen och att det är fullt normalt men det är väl inte ngn orsak till att inte börja sätta igång och göra ngt åt det.

HARRY min älskling, hon hade det så bra. Hade tom sovit i deras säng.. Hon var väldigt fascinerad av hästarna dom hade. Hon har ju varit stadsbrutta, inte konstigt hon inte känner igen hästar.

Neeeeej, nu ska jag försöka sova, svårt när man är så jvla mätt...

Kommentarer
Postat av: Karolina

Vad söt han är er fina son. Vore kul att se honom i verkligheten snart. Ha det bra!

2010-01-31 @ 09:44:26
Postat av: Linnea

Varfor inga bilder pa Ebbe i hans favvodrakt? Det vill saga den roda adidasdrakten han fatt fran sin favoritmoster?

2010-02-01 @ 06:40:45
Postat av: Emma

Linnea, han är så kort fortfarande så byxorna är alldelels för stora. Så fort han växt till sig lite så åker dressen på, självklart. =)

Hoppas du har det bra därborta... Har du sett några hobbitar`? =)

2010-02-01 @ 12:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0