utgång med tjejerna.

Klockan är halv ett på lördagen och jag sitter hemma med mina svarta mjuksibyxor och min inte sådär sexiga amningsbehå efter att jag haft den outfiten. Hela veckan, eller ja, hela månaden har jag gått och sett fram emot just denna kvällen, då jag för några timmar skulle få vara emma, och inte mamma...

Mamma kommer jag ju alltid och vara men just denna kvällen skulle jag få ta några öl och lyxa med några cigg moch det hann jag med oxå.. Började med att vi var hemma hos Linda med alla andra tjejor och ölen dracks ut, ciggen röktes och jag skrattade och hade trevligt

Klockan halv elva beställdes skjuts och när jag precis skulle kliva in på hotellet ringde telefonen och det står marko jobb i displayem och jag kände, nu är det ngt galet. Jag hör gall skriken i bakgrunden och Ebbe vägrar ta flaskan. Jag åkte från honom klockan 17.00 och klockan var 23.00 när marko ringde, då har Ebbe inte ätit nå vidare bra på sex timmar stackarn. Så mycket som jag ville gå hem går ju självklart min son före så marko kom och hämta mej och när jag kom hem var ebbe helt röd i ansiktet, helt röd rund ögona. Inte så konsigt med tanke på att han gall skrikit i en halvtimme.. stackars barn säger jag. snacka om att man kände sej som en elak mamma... Kunde ju inte direkt amma honom heller för hade ju hunnit druckit några öl och han har alltid tagit flaska innan... Märkligt. Han ville väl säga sitt, mammor ska inte dricka, så är de bara.. O det tänker jag nog heller inte göra på väldgt länge....

Aja, kul hade jag iaf och jag hoppas tjejorna hade kul på hotellet, blir fer gånger. Jag om iaf hem till en lugn o sansad son efter ett tag, och tre korv med bröd o en kopp kaffe TACK syster och Johan..

Nu ska jag sova lite...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jassa, sa nu har du ocksa skaffat dig en blogg. Trist att utgangen inte riktigt vart som du hade velat men men. Ebbe ville ju ha sin mamma hemma!

Jag vill ocksa vara me er systrar hemma hos johanna och johan och bara umgas! men men, jag ar ju snart hemma!

alskar er!

pussss

2010-01-24 @ 04:08:44
Postat av: Ilona

Tyckte så synd om dig när jag läste ditt sms i morse skruttan. Du som hade sätt fram emot denna kväll så mycket. Aja, det kommer fler kvällar=)

2010-01-24 @ 10:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0