27 år....

Då har man fyllt då. Vilken lördag vi hade alltså, vi tjejer. Lina Ström, det där gjorde vi fan bra. Vi blev 13 st tror jag om jag inte minns helt fel. Vi bjöd på grekisk potatissallad med kycklingspett och diverse såser. Det var gumoligt gott men som alltid när jag står o lagar mat själv så äter jag inte så mycket som jag borde ha gjort när det står fest på schemat. Vi hade även köpt kaffe och marängsviss men det var det nästan ingen som ville ha. Det räcker nästan med mat och snacks när alla sitter och klunkar i sig för glatta livet.

När vi var klara med att prata MASSOR med minnen vilket var en hel del för oj oj oj vad mycket skoj man har gjort under den tiden. Tänk att man håller ihop med samma kompisar som man har haft sen mellanstadiet. Jag är så glad över mina vänner, ni är helt underbara.

Sen begav vi oss till Norrmanska och där var det nästan fullt med folk. Sen blv det så klart Sala stads hotell och det var ju som Ilona skriver på sin blogg, ett stort misstag. Jag har inte varit ute på hotellet på säkert tre år och nu såg jag faktiskt fram emot att gå o ta mig en titt. Och vem ser jag?? INGEN! Det var ingen som jag kände som var därinne. Det enda jag såg var artonåringar med tuttarna bara som står o åmar sig på dansgolvet. Där var jag för åtta år sen... Jag hade hoppats på att träffa folk i min ålder som jag inte sett på länge. Joo visserligen träffade jag på en gammal klasskompis och när jag frågade om han fortfarande bodde kvar i stan sa hab, mmm tyvärr, ta mej härifrån, hjälp mig. Hahaha.....

Sen har vi ju vissa klassiker som alltid går till statt som jag såg därinne, jag begriper inte att dom tycker det fortfarande är roligt men men....

En kompis från västerås Nathlalie var med oxå och jag tror inte hon hade sån stor lust att följa med på fest i sala igen, åtmisntonde inte till hottan. Jag förstår henne. Ilona och jag hade så tråkigt att vi gick och spelade på maskinerna som vi gkjorde förr i tiden så panini fortfarande var vid liv, och skickligheten satt kvar i rygg märgen, vi vann fem hundra. =)

Mamma som jag är så var det väldigt länge sen jag var ut, vilket resulterade i två spyor. Haha... Hugaligen, jag hade glömt bort hur jvla dåligt man kan må. Neeej nu dröjer det till nästa stora fest. Jag O lina ska planera änu en fest, då vi ska ha kräftor med oss, men det kalaset får nog ngn annan stå för, jobbigt och städa.

Nu kommer lite bilder från lördagen....



























Den här bilden bör jag berätta om. Jag har precis gjort en slänga i toaletten, och när någon full idiot tydligen har haft sönder spegeln så bör kameran åka upp så man kan se hur man ser ut efter en sådan händelse, därav denna bild. Ser skapligt pigg ut ändå va??  =)

Neeeej, nu har jag bestämt mig för att gå ut o träna, frågan är bara om regnet kommer men det skiter jag i.

Puss hej



Kommentarer
Postat av: annaru

vad fin du var!

2010-07-19 @ 23:01:40
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

HAHA SKIT IT DÅ!!!



Hörredu, ni gjorde ett stort misstag och gick ut helgen FÖRE löning!! Vad tror ni??? =) puss på dej

2010-07-20 @ 11:49:03
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0