Bilder...





Han är så stolt nu när han kan stå själv..



Med några tjejer från öppna förskolan åkte jag och Ebbe färja ut till östra holmen och badade och solade





Här är alla mina kära systrar, spelar kubb i parken och grillade med pappa



Linnea och Ebbe matchade varandra ganska bra



Ebbe gillar djur, även änder




I fredags var vi ner på festivalen, då fick även Jensens ett besök av familjen Linde/Alamehtä



Sen kollade vi in lite karuseller, lite för liten ännu för att åka



Här har vi klätt upp oss inför Sanders dop



Johanna Rapp ska ni anlita om ni vill ha en sångare, sjunger jätte vackert



Peters hållning säger mig, va fasiken, måste man ställa sig upp oxå.



Föräldrarna till dop barnet



Söta och goa Sander på hans dag, han hade tur med vädret



Hmmmm, vilken ska jag välja?



Jag tar flera stycken när jag ändå är på gång



Soff mys med mamma

Kommentarer
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Haha pappa höll på att somna när prästen pratade om gud;) Kul att ses!

2010-07-04 @ 20:58:16
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Johanna Rapp

tack för reklamen Emma! :D

2010-07-04 @ 23:23:20
Postat av: annaru

åh vad han växer, och jag missar allting! miss u, puss!

2010-07-08 @ 23:00:59
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0