Efterfrågning av bilder...

vet dock inte riktigt på vad men jag lägger väl ut det senaste..





Här är mitt loppis fynd, den ska målas röd.



Det här huset har jag köpt hem nyligen, kommer skina upp fint när det börjar mörkna ute sen till hösten då man börjar tända ljus inne igen...



Ett till loppis fynd..=)



Annat fynd jag gjorde på antik uppe vid gruvan, men den betalades av bror min, fick den som sagt i för tidig present



Här är Sander när han proppar i sig mat, han var vi och hälsade på i fredags kväll och hans föräldrar bjöd på grillat.. Så trevligt såm synd jag var tvungen att åka hem tidigare då jag skulle börja jobba.



Ser ni någon likhet på bästisarna, då alla säger att deras mammor är så himla lika??



Mys uppe i hörnde...

Imorgon ska jag hem till sala och bleka håret en nyans ljusare, hoppas på att det blir bra för nästa gång blir inte förrän om två månader då jag måste låta håret vila.
På lördag är det PARTY!!!!  Haha...

Kommentarer
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Huset var jättefint! kommer bli nice när hösten kommer. BTW så längtar jag till höst och blåst!!!

2010-07-13 @ 08:22:25
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Ilona

Åhh vilka söta killar vi har=)

2010-07-13 @ 23:47:06
Postat av: nook Elin

Både mammorna och bäbisarna är väldigt lika!

2010-07-15 @ 21:04:50
URL: http://nook.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0