Måndag....

Idag blev jag visst hemma från jobbet. Marko kom hem från campingen och var magsjuk. Sist han var det så klarade sig både jag och Ebbe så vi får hoppas det denna gång oxå.

men vilket krångel det blir när någon är sjuk och man måste ringa fk, de är ju så mycket papper som ska fyllas i. Man vet ju varken ut eller in.... Tur man har en sjukskötersk man jämt ringer och förklarar sig till så man får lite guide.

Väl hemma iaf så sover båda gubbarna och då passar jag på att måla en pall och en stol, vitt förstårs. Sen ska jag och Ebbe åka och handla röd färg så jag får min klocka målad oxå. Skulle gärna vilja handla en fåtölj till Ebbe oxå som kan stå i vardagrummet, skiter i om han är för liten, det här är för prydnads skull. =)

Han har iaf fått sex tänder nu ni som undrar hur han mår och han kryper runt här hemma nu. Ställer sig upp i sängen hela tiden när han vaknar men inte kan dom göra sig så illa i den?? Jag tycker dem borde göra sängen bredare ja men det är bara min åsikt.

Snart sja JOsse på hårverkstan få ett litet samtal härfrån syrenvägen för mitt hår måste jag göra något åt, det är ju oranget. Nej nej nej, det funkar inte heller. Saknar mitt mörka hår, tror faktiskt jag är finare i det men nu kan jag inte hålla på o vela, nu ska jag vara ljus ett tag, kan ju inte springa till frisören och kasta pengar omkring mej för ingenting. Haha....

Nehe, om man skulle göra sig ordning så man kan kasta sig ut i regnet för en tripp till ikea kanske??
Ska även kolla efter fönster belysning till v rummet

Kommentarer
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Va ska du med en sjuksköterska till när du har din vän Frida :) Jag kan dom där papprerna jag! Härligt att Ebbe kryper runt, nu är det slut på friden med andra ord! Tänk jag har inte hälsat på dig än. Vi kanske kan boka in en dag nu när Lars har semester? sen blir det lite tajt med tid tror jag haha.. Sen ska du och jag göra västerås osäkert en kväll, vad sägs om november?

2010-07-27 @ 21:42:29
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

vem har nämnt ordet festa=) Ta en drink eller två. Lillebror är ju tre månader då om vi tart i slutet. Skulle vara kul=) Känns som jag vart gravid i en evighet

2010-07-28 @ 21:01:07
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0