Presenter...

Imorse kändes det som att jag fyllde år. Jag fick öppna mina paket tdiagre för jag misstänkte att han hade köpt ett löspuder från make up store som jag gärna ville smeta på mig när tjejfesten äger rum idag. tre paket fick ja, en bikini, en axellös bh och ett puder. =)

Han är för härlig min karl.... Tusen tack.

Idag mitt herrskap kommer regnet, vad är det för skit jag hör??? Har varit stek hett flera veckor och när man nu ska ha tjej party på verandan kommer regnet, det är ju ett stort skämt.

Men, jag ska njuta av min nya klänning, den goda maten, det fina sällskapet och den roliga utgången så mycket det bara går för det var inte igår jag var ut i sala, det var TRE år sen. Vart har tiden tagit vägen, och jag söger som Ilona, för två år sen när man kollar på kort ser man faktiskt fem år yngre... Man åldras... FY!!

Bilder kommer på måndag för på söndag ska jag vara bakis och jags er fram emot det. Haha



Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du får en underbar fest trots regn! Har en fråga, ni köpte väl en färgspruta? Vilket märke va det och va den bra? Skulle så värst gärna vilja ha en =)

2010-07-17 @ 21:15:33
URL: http://nook.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0