Släng dig i väggen Ilona...

för att du säger att jag inte är impuls längre. Ikväll kl halv nio fick jag för mig att måla min klocka som jag fyndat på loppis så jag sprang ner till källan och hämta vit färg, pensen och för säkerthets skull, en roller. Tror ni det blev målning av klocka? Neej nej, jag bestämde mig för att börja måla väggarna i köket vita. Jag satt fart men vad händer, tapeten lossnar...

SÅ jag fick spendera två timmar åt att dra ner tapeter istället för att ha blitt klart med en vända målning..
Ilona, du ska tro att Marko känner till min impulshet. =)

Så nu kommer det iaf bli saker gjorda här hemma, var dock en rätt söt rosablommig tapet under. =)

Idag var jag ner på stan och gick in på polarn och pyret. Gjorde det fyndet, shoppade en vinter jacka och en långärmad tröja för 400 kr, halva priset. Sen var jag in till myrorna och hittade en klocka. Nästan exakt en sån klocka jag kollat på ikea för 400 kr men som nu kostade 30 kr, allt som fattas är lite grå färg på den bara.
Har kännt att jag haft för lite projekt på gång och då skaffar man sig några.

neeej nu har jag ont i huvet av allt jobb jag tog åt mig idag MArko låg o kollade på fotboll han men han tyckte jag fick skylla mig själv då jag fick denna ide så sent på kvällen.. Jag tog den smällen.

Natti

Kommentarer
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Du kan fynda du! Bilder Emma, BILDER:D

2010-07-10 @ 21:52:14
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0