Stugan....

Jag Marko och EBbe har varit i farmor och farfars stuga tre dagar... Den ligger mellan Sala och Avesta på en liten ö så man är tvungen att åka båt ut. Underbart ställe det där... Tur man har vissa som äger stugor som man får låna lite då och då.. =)

Ebbe tyckte om att åka båt, han ville gärna stå o ratta. Förutom båt åkandet så badade vi bastu, grillade korv och bara va.. Sådär som vi alltid brukar göra. MEN, jag vill tillägga att vi alltid, alltid köper med oss dricka, godis och chips men inte ett korn av dessa varor följde med denna gång.. Det är ju skam...!!! Att man har skrivit på detta kontrakt.

Så när jag kom hem ringde jag syster yster direkt och sa, en hundra lapp kommer i brevlådan för nu åker jag och köper godis. Då sa hon, jag är redan skyldig dig det så vi är kvitt. HAHA.....Men när jag väl fick hem det där godiset och chipsen så tog jag kanske fem godisar sen var jag nöjd. Tror ma går upp av att äta massa annat ja så jag tror nästan att jag slänger det där kontraktet snart.

I helgen jobbar jag och då åker gubbarna på mini semster med Markos familj.. Det campar hela helgen så dem är jag utan... Saknar mest Ebbe, lite Marko. =)

NU ska jag ut o ta eb promenad men bilder från stugan kommer här...




















Kommentarer
Postat av: Johanna

Va mysigt ni såg ut att ha det. Hoppas verkligen att det passar nån helg att vi kan åka dit alla tillsammans.

2010-07-25 @ 21:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0