Åter måndag...

Ingen öppnaförskola förrän juli och då är det i växthuset, då jobbar jag. Bläää... Ser inte alls fram emot denna sommar och detta jobb. I höst har vi ia beslutat att Marko ska ta pappaledig torsdagar och fredagar hela hösten så får jag måndag- tisdag. Vore perfekt om jag kunde få schemarad torsdag fredag slipper man hålla på och stämpla. Sen måste man väl ta några helg pass oxå...

Neeej jag ser inte alls fram emot att börja jobba vare sig i sommar eller i januari.. Funderar på att skriva i mitt cv att jag är en riktig idiot.

Idag ska vi åka och besöka en kompis som har fått en liten pojke, eller, det var ett tag sen men det ska bli mysigt. I em kommer Anna, Malin och Bettan hit, tre tjejer jag plugga ihop med.

Måste ta och lägga ut lite bilder på saker jag vill ha snart, det var väldigt länge sen... HAHA


Kommentarer
Postat av: pauline

heej!

på min blogg är de en ikon bredvid bildikonen så man kan lägga i en film. hmm.. som sagt. vi har ju inte lika blogg heller..

2010-06-15 @ 21:50:46
URL: http://paulasbohag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0