barnfri dag....

En sådan behöver man ibland och idag har jag precis haft den. Jag Anna och Åsa har varit på stan och gjort av med pengar och ätit god mat, två utav mina absolut favorit aktiviteter...

Jag kom hem med ett par cykelbyxor (haha), en jätteskön lång munktröja, en tröjklänning, två gina tricot tunikor... Vågar inte visa kvittona för Marko så det blir att hänga upp kläderna i garderoben innan dom kommer hem. Jag kan visa rea tunika för 74 kr så kanske han tycker jag är någorluna ekonomisk. =)

Underbar dag, synd att det blåste bara men men...
Nu kom jag hem till ett tyst hem så jag passar på att blogga lite, men tro inte att jag satt mig här direkt. När jag kom hem så låg två koftor från tidigare imorse på golvet efter att jag hade svårt att bestämma mig vad jag skulle sätta på mig och dom var jag ju självklart tvungen att hänga upp igen i garderoben, avskyr ostädade hem. Speciellt mitt eget. Men jag har blivit bättre, tror inte jag har gott och dammat på veckor. Men undanplockat är viktigt.

Jag har ju gått från svarthårig till brunhårig oxå... jävla svårt att handla kläder som brunhårig faktiskt. Man passar inte alls i allt som man gjorde när man var svart. NU längtar jag bara till jag blir riktigt ljus... Men det dröjer väl tills dess. Man lär ju ta det i omgångar tyvärr....



Jag är inte riktigt nöjd med den bruna färgen, eller ja, den funkar ju men som sagt, blond ska jag bli.

NU kommer lite bilder på allt möjligt.



Han har så fina blåa ögon Ebbe.. =)



Här var hela familjen på vallby, det var väl inte sådär jätte spännande kanske.





Mina älskade syskon... Detta var på Ingrids namnfest vilket dom hade gjort väldigt mysigt..

NU ska jag gå och plocka undan lite mer innan mitt charmtroll kommer hem..
Det sägs ju att barn blir som sina föräldrar oftast, Ebbe kommer bli en riktigt städare, den tjej som får han, hon ska vara nöjd, han kanske blir kortvuxen, men fy sjutton vad fint och rent han kommer ha hemma.








Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, Ebbe kommer passa perfekt med Indra! Hon kommer också bli kort och pedantisk, men hon vill nog inte bo i västerås =)

2010-06-13 @ 21:05:47
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: annaru

jätte fin hårfärg, typ som min ;) MISS U PUSS

2010-06-16 @ 18:47:09
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0