Berga...

Tack för en underbar dag Lina och Elin plus pojkar. Vad underbart att bo sådär på landet, man kan klä sig precis hur som helst, man kan va hur fet i håret som helst och man kan även gå helt naken om man vill det.

MEN, efter tio prövade klänningar så kom jag iväg, man är tamesjutton inte riktig. Ska man behöva testa tio klänningar för att man ska iväg och sola, och den klänningen jag valde var inte ett dugg speciell... Usch, måste skärpa mig. Kan ta ett tag att välja Ebbes kläder oxå för dagen men som tur är behöver han inte testa dom innan utan har jag bestämt mig, så har jag.

Glömde kameran men det var väldigt mysigt, vi solade, pojkarna badade, vi fikade och grillade. Lina bjöd på grillad kyckling och sallad och jag tyckte det var så himla gott att när jag kom hem åkte jag direkt tll affären och köpte grillad kyckling och sallad. haha

Men vi har en underbar trall vi med, vi har suttit ute och som sagt grillat och bara myst ikväll. Så underbart väder, det ska bli lika fint imorgon men då håller vi oss hemma... Vi får främmande, främmande är ett konsigt utryck tycker jag när man ska ha gäster, Markos mamma och pappa kommer och dom är inte ett dugg främmande för oss.????

Sen fick jag en idé från att ha lyssnat att andra ska till leksand på semester att dit ska även vi... Och campa hela familjen. Det är inte för långt, de ska tydligen ha en jätte mysig campingplats och det finns sommarland. Vad kan bli bättre??

Morfar ringde idag till Ebbe, och sa just, "morfar"..vet inte om Ebbe blev så mycket klokare efter det samtalet men han skrattade och blev glad iaf. Sen sa han, "jaha, vi hörs imorgon igen då" ... HAHA

Dags att natta sig tror ja...




Kommentarer
Postat av: Veronika

Hej emma. Vad trevligt att du läser min blogg, du får lämna mer spår fler gånger:) jag är blond nu men korten är från förra midsommar. Du vet, jag har ju haft alla färger:) hoppas du mår bra. Kram

2010-06-26 @ 10:58:08
URL: http://weronica.webblogg.se/
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Sorry Emma, jag har vart dålig på att läst allas bloggar nu när datorn vart trasig. Men nu är den lagad igen:)

2010-06-26 @ 11:19:45
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0