Berga...

Here we come.....

Klockan är fem över nio och Ebbe ligger och sover, vi ska mot Lina och Edvin och där ska vi befinna oss klockan tio. Lilla Sixten och Elin kommer oxå ut, mycket trevligt. =)
När man har saker planerade så passar folk på att fråga om man ska med på annat, blandannat ner på stan och en båtutflykt i Mälaren. MEN, nu har vi bokat Berga och Berga blir det. =)

Vart är alla förfrågningar när man bara sitter hemma och glor.??

Jag och Linda ska på lilla Sanders dop om cirka en månad och när vi tjejer ska träffas på lördag för att ha mysdag på stan och shoppa och äta gott tänkte vi passa på att kika på ngn present till lillgrabben. Jag kom med ett skitbraq förslag men Linda ska ju alltid vara så negativ och tråkig. =) Hon vill väl köpa en tappa första tanden ask och första hårstrået ask. Jag vägrar....

Igår var vi och kolla på tapeter till Ebbes rum, åå vad jag längtar tills vi kan fixa därinne. Vi valde en beige tapet med vita prickar på, urgulligt. Frågan är ju bara om det kanske blir för mycket med tre väggar men vi får fundra lite på det, ska göras om en månad. Fondvägg vill vi båda ha med nå djur eller så på, gärna apor. Jag har sett en tapet med apor på men jag vet bara inte vart, det är iaf just DEN jag vill ha... =)
Sen ska det ju köpas bord och stolar och ett brio kök... Men det kan ju vänta en stund men känne rjag mig rätt så står det ett kök där när rummet är klart. Haha....

Neeej... nu lär jag göra lite oväsen av mig så Ebbe vaknar självmant.. Haha, eller så är jag försiktig så han fortsätter att sova i bilen, det är ju en idé det å.




Kommentarer
Postat av: Elin

Jättekul att fixa i ordning ett barnrum, men svårt, det står helt still i mitt huvud! Har gjort ett inlägg om det, men det fanns ingen aptapet. Det är inte tyget från stoff & stil du tänker på då? http://nook.webblogg.se/2010/april/stoff-stil.html#comment Jag vet bara en aptapet, men den tror jag inte det va du menade http://1.bp.blogspot.com/_RVsSQqneFzY/STURMJiJ4lI/AAAAAAAAAAs/mDWaUuTn5kw/s320/apor

2010-06-08 @ 10:34:12
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Linn

"första hårstrået-ask" haha...du är så fyndig ibland... =P

2010-06-08 @ 10:48:23
Postat av: Ilona

Haha.. Det lät som trevliga presenter. Du får förresten inget hemlagat inbjudningskort, dom va så jävla dryga att göra så du och Sanna får ett sms=) Linda kunde ju inte komma? Va händer? Hon skulle ju jobba?!

2010-06-08 @ 17:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0