bmw= skrot

Jaha, då fick man lägga ut ytterliggare några tusenlappar på den där skrothögen. Vad är det för bil vi har köpt egentligen... Hujedamej vilket skrot. Jag tror jag går o handlar mig en volvo nästa gång, som om jag hade hur mycket pengar som helst liksom. Det är tur man inte har ett spar konto så man ser hur alla pengar försvinner. HAHA

Igår var jag iväg o jobba, herregud, har inte jobbat sen i september och det var ju egentligen inte på riktigt utan mer praktik men som jag gjorde bra ifrån mig. Haha.. Nog om mina livserfarenheter, det var skönt o komma ifrån hemmet vill jag lova. Men jobbet i sig kanske inte är tipp topp men det funkar i sju veckor. Jag trodde brukaren inte ville göra mycket alls enligt ett visst folk men det ville den...Gillade tom att gå ner på stan och fönstershoppa och vad skulle inte passa mig bättre än fönstershopping. Det är det enda jag kommer att få sysselsätta mig med inom den närmaste framtiden, ja, om det inte gäller bilen såklart för den måste ju få allt den behöver och då åker plånboken fram... Den tomma så att säga. =)

Neeej, nu ska vi inte överdriva.. men jag måste bara säga det en gång till, JÄVLA BIL!! Så...

Idag ska vi ner på stan och träffa Lotta och Eric, vi ska köpa ((oooppsss) en present till våran förskolelärare sen ska jag möta upp systrarna för att ännu en gång handla en present till Ingrid som ska ha namnfest på söndag... Det ser vi fram emot.....

Jag längtar till ostressiga tider... det är inte så att folk omkring mig stressar upp mig men jag tycker det är jobbigt när man håller på med en grej, så händer ngt att man måste lägga den grejen på hyllan ett tag, för när man lägger den grejen på hyllan, då ser hemmet förskräckligt ut. Och ni vet ju själva hur jag tycker om massa saker på hyllor, det ska vara rent o snyggt. Och det känner jag att jag inte har förrns jag får allt som jag vill ha korrekt. Ska man anlita simon o tomas eller var dom där döfinkarna kallar sig.

Jo föresten, Ebbe gav mig ett par träningsbyxor på morsdag, åå vad glad jag blev. Nu återstår bara ett par joggingskor sen ska jag ut o bli smal. jag har ett bröllopp att gå på i september.. Det är målet mitt.

Kommentarer
Postat av: annaru

emma jag tkr absolut vi ska ses i helgen om DU hinner, jag har all tid i världen ;) ska ju bli super väder oxå!! puss

2010-06-03 @ 18:30:10
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: Elin

Emma, du får ju ta och skaffa dig ett sparkonto om ni ska behålla den där skrotbilden! =)

2010-06-03 @ 21:15:09
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Linn

Ja volvo ska de va! Vi köpte vår för 2 år sen och har inte haft punka ens en gång...tar hårt som fan i träet

2010-06-05 @ 11:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0