Ebbe sover.....

Så jag kan börja med att berätta om midsommar. Vi spenderade den hemma hos mamma, med släkt och vänner. Det var som varke midsommar, femkamp och tipspromenad och mitt lag vann båda delarna. Vem hade kunnat anat annat med mig i laget.

Jag klurade faktiskt ut frågan, är det möjligt att gifta sig med sin änkas syster. bra gjort av mig va??  =)
En del tänkte ju liksom att, det är väl självklart att man ska kunna gifta sej med sin föredetta mans/kvinnas syskon.

Jaja.... det såg lite annorlunda ut i år för vi var knappt ngn släkt utan mer vänner och bekanat men det funkade det oxå. Ebbe var ju med så jag tog det lugnt, men jag fick ändå i mig sen stark öl och jag kände ingenting i huvvet. Märkligt när jag inte druckit sen i januari, och den gången kände jag väl inte sådär jätte mycket heller...
Man tänker till en extra gång när man har barn där hemma kanske... VAd vet jag.

Man märker ju iaf att man lever ett helt annorlunda liv nu än förut om man ska gå efter samtalsämnena. Det blir mycket prat om barn och allt som hör kring barn. Haha..
Lite skillnad på frågorna man diskuterarså som nappar, sovtider, bajs jämfört med, fester, killar och egentid. =)
Men de vännnerna man hade innan går det att prata om allt med men de mammor som jag träffat efter att Ebbe kom, där pratas det nästan bara barn.

Vi skulle gå o ta en drink allihoppa för ett tag sen men det avbokades och jag satt och fundera på vad i helskotta vi ska prata om när inte barnen är med. I vanliga fall har jag inte alls nå problem att prata med nytt folk och hitta samtalsämnen och man är på något sånär samma plan i livet men nu har man ju liksom kännt varann i 8 månader och känns ju lite dumt o fråga vad dom håller på med på fritiden efter så länge. Haha... Det ordnar sig nog.

Mitt liv som varit tycker jag har varit helt fantastiskt bra.. Jag ångrar ingenting (eller, vi ska inte överdriva) men jag har nog gjort nästan allt som jag har velat. Klart att resemål står högst upp ppå listan men jag har ändå bott i norge och lärde känna massa trevliga människorer där och hade det hur roligt som helst som jag tyckte då iaf. Idag skulle jag ju inte alls bete mig eller festa som jag gjorde då men idag är jag glad äver att jag gjorde det då. Jag hade så himla roligt. Nästan den bästa tiden i mitt liv om jag ska va helt ärlig, iaf en utav dem bästa.
Men allt har sitt slut, man kan inte festa varje helg i flera år, och ngn gång längtar man hem och för mig tog det två år... sen var jag hemma igen....

fortsättning följer, måste greja lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0