Färga eller inte färga...

Jag har så svårt att bestämma mig. Jag älskar att vara mörk men jag tycker däremot man ser förjävlig ut med utväxt och vill jag inte ha en sådan måste jag färga varannan vecka. När jag precis har färgat mår jag bra men mitt hår är såå tråkigt och livlöst just nu. Satt och kollade på kort från förra sommaren när jag försökte bli ljus igen men jag gav det ju bara en chans sen färga jag tillbaka mörkt. Man lär ju avfärga, färga ngn ljusare ton sen färga åter igen så det blir änu ljusare. Ska nog tamefan bli ljus denna sommaren, nu har jag varit mörk i fyra år....

Räcker inte det??  =)

Idag ska vi till öpnna förskolan och träffa alla mammor, tror alla skulle komma dit idag faksikt från våran grupp, skoj. Nästa fredag ska jag gå ut och ta en drink med dom, haha, undra vad vi ska prata om när inte barnen är med. HAHA
Ska bli super trevligt....

På lördag ska jag ju vara med Anna, Åsa och Linda som sagt, har redan skrivit inköpslista för jag vet inte hur mpnga veckor jag har varit utan en ansikstkräm... Usch... MÅSTE ha....

Jag tjusshoppade lite igår, när jag vet att jag har pengar på kontot så.. Ja ni vet. Köpte lite strumpor, en tunika, id mineral puder, det var faksikt super bra som alla säger. Nu brukar ju jag ha ganska mörkt så jag sa att jag ville ha ljust så man inte ser att man är sminkad utan att det bara ska se lite fräscht ut sen kunde man ju ta solpuder på. Super nöjd. Blev två naglack till mig oxå...

Neehheee.... Kanske ska ta o boka färg då, vill ju helst göra det imorgon men vette sjutton om josse har tid, värt att fråga. =)

Hej med er

Kommentarer
Postat av: nook Elin

Va säger du, har DU svårt att bestämma dig... =)

2010-06-10 @ 19:31:32
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Elin

Du kommer säkert bli supernöjd!

2010-06-10 @ 22:01:54
URL: http://nook.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0