saker jag vill ha...

Här kommer en inköpslista på saker jag vill köpa... Eller få. =)




Månads planscher de första två, som jag gärna vill ha alla tolv av. Den tredje är ju den gulliga alfabets planschen, skulle vara jätte fint inne på Ebbes rum sen.



Vagnen ser sådär gammeldags ut, hittade faktiskt två på loppis idag men jag köpte ingen av dom, de var alldelels för rangliga, man vill ju ändå kunna leka med dem. Dessa resväskor, passar dock bättre till tjejer men nog sjuttsingen ska nog EBbe få en sen.


Kaffemuggar är vi i behov av, vi har bara svarta tråkiga, nu vill jag ha prickiga, gärna i grönt.

Bilder: Julias vita dröm




Dessa fina ting kommer från Åhlens.. Jag älskar Åhlens men allt jag har lagt in på listor här på bloggen, har inte köpt en sak hem hit. Jag får för mig hela tiden att ja behöver kläder så det är det mina pengar mest går till Usch så tråkigt egentligen, nog har man trasor man kan använda i flera år framöver, man är så jäkla töntig bara.


Jag skulle kunna tänka mig hissgardiner i varenda rum här hemma... det är så fint.



Bilder: textilboden





Kommentarer
Postat av: Elin

Klart Ebbe ska ha en dockvagn! Jag vill se bild på hans vampyrtender =) Indra har fortfarande bara fått två där ner och dom fick hon för typ ett halvår sen...

2010-06-21 @ 20:28:21
URL: http://nook.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0