Söndag...

HALLÅ....

Är det någon som läser min blogg, känns som jag skriver till en vägg. Haha...

Idag har jag/vi hunnit med mycket. Jag har städat ordning inne hos Ebbe, målat hans fönsterbräda vit, städat i tvättstugan/skötrummet, satt upp lite tavlor, gömt undan kablar, satt upp en ny postlåda, lagat grönsaksmatlådor till Ebbe, varit och storhandlat.. Jaaa, det är väl ungefär det hela.

Nu väntar vi på Ebbes farmor och farfar, dom ska komma över och grilla MUMS...

I mitt tidigare inlägg så glömde ja, eller glömde och glömde, jag har inte en enda bild på henne, mitt fjärde syskon, Sara. Skulle hemskt gärna vilja ha ett som jag kan lägga in under favorisyskon men det kommer.. Skämdes nästan lite när jag läste om inlägget men tur är väl att hon inte läser den.. Men OM du läser så går du under älskade syskon kategorin du med. =)

Jag vet inte vad det är med mig men jag är trött konstant, jag mår illa på kvällarna och ont i huvet. Ögona liksom tröttnar... iinte gravid, snarare synfel... Usch. jag vill inte ha glasögon.

Jag har börjat tänkt tanken sen när man ska börja planera ett syskon till Ebbe, det är lilte små roligt och tänka på det. Undrar om det blir en tjej eller kille, undra hur han eller hon kommer att se ut för man tror ju på nå vis att det ska ploppa ut en till Ebbe, som ser precis likadan ut. KOnstigt att det ska komma en helt annan individ än honom...

Jaja... det dröjer väl ett tag till...
Neeej nu ska jag sätta på potatis.. Färsk sådan...mycket gott.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

JAG LÄSER :) och saknar..

2010-06-13 @ 16:47:05
URL: http://steppastar.blogg.se/
Postat av: Erica

jag läser oxå=) fint håret blev!! tack för senast!=) kram

2010-06-13 @ 20:07:23
Postat av: Frida

Har du en syster som heter Sara??

2010-06-13 @ 20:42:42
Postat av: Elin

Jag läser, det vet du ju, har bara haft lite fullt upp är inför flytten! Ska bli så kul att se Ebbes rum sen!

2010-06-13 @ 21:03:52
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Jag läser varje dag... och blir galen varje gång du inte skrivit något nytt om vad du och Ebbe hittat på. :)

2010-06-14 @ 19:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0