Babysim

Igår var vi på babysim för första gången. Ebbe älskar ju att bada i sitt kar här hemma och plaskar runt i den mån det får plats så jag trodde han skulle visa lite mer lycka än vad han gjorde men det blev väl för mycket. Under dessa fem månader han har levt så har han ju inte haft en aning om att karen kunde bli såå där stora. Plus att det var mycket ungar där, dvs, mycket att kolla på.

Jag vet inte hur många facebookare som följer min blogg men det blir lite lika bilder som jag lägger ut här oxå. Blir lite tjatigt kanske men för dom som inte har facebook måste ju även få vila ögonen på Ebbe dom med. haha...

Igår städade jag ur allt bråte i Ebbes rum så det ska vi snart börja göra ordning. Längtar tills vi köper en sån spruta och sprutar vitt överallt, köksluckor och garderober. Marko har fått för sig att han ska spruta hela Ebbes rum så han kan ju gott få tillbringa en vecka där inne. Du är inte klok sa ja, bättre och smidigare att ta rollern men men, jag låter honom göra på sitt sätt. Bara jag får som jag vill =)

Idag står det inte mycket på schemat vill jag lova, jag och Ebbe ska snart ut på en promenad till ica o köpa lite frukt pureér och annat smått och gott. Ikväll blir det simning för min del och Marko ska ha lite kvalitetstid med Ebbe för han drar ju till danmark i fem dagar.

Bilder fårn babysimmet







Det var en mysig dag. Ska börja åka med honom själv på fm så man har ngt att göra. Ser jag fram emot.
Kommer ihåg själv hur glad man var när man var liten när man fick åka med sina föräldrar till sala badhus så hade man med sig fika och saft. Så jag har tänkt att sådär ska jag oxå göra när jag får barn och nu har jag ju ett, kunde det bli bättre... =)

Hej svej.


Kommentarer
Postat av: anna

mysigt...

2010-03-22 @ 13:26:32
Postat av: Evve och Lydia

mys

2010-03-23 @ 13:26:16
URL: http://evelinahogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0