Dopet

Dopwt gick jätte bra.. Ebbe skötte sig så fint. Han grät bara när vi satt på honom klänningen men vilken grabb skulle inte göra det. Nu får vi hoppas att det var första och sista gången han hade en sådan på sig. (ja om det inte är maskerad eller ngt liknande).



Så här såg vi ut för dagen...Faddrar blev våra systrar Johanna och Sarri. Det valet är vi mycket nöjda med..

Han fick mycket bra presenter, kändes som min egna födelsedag när man fick öppna alla dessa paket, fick dock lite hjälp av Markos fadderbarn Elliott, men det var bara skoj. Han fick en lära gå vagn, en gunghäst, pengar, bestick, skålar, böcker, två jätte fina halsband, en spargris mm. Vi blev mycket nöjda med dagen. TAck så mycket.

Det var två roliga händelser som är värt att berätta. Den ena gick till så här:
Prästen sa något liknande, "det är inte bara vi som vill välkomna dig till världen utan det finns en till man som vill göra det och han är här nu"
MIn kompis Linda sken upp som en sol där hon satt p bänkarna och tänkte, nej men vad har Emma hittat på nu för överaskning, är det Markolio som kommer? Är det E-type...?

Och sen sa prästen, "det är gud"... HAHAHA

Linda och Anna mina vänner var bjudna på festen och Anna har ju en dotter Maja och de satt bredvid varandra när vi åt. Så kom min minsta lilalsyster fram till mig och viskade, "är dem där ett par som som sitter därborta"  HAHA det var oxå lite små roligt..

Nu får ni glädja er åt lite bilder för nu orkar jag inte skriva mer..





Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart ni är nöjda! :D

2010-03-09 @ 19:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0