gör jag fel???

Jag undrar vad jag gör för ngt, eller vi rättare sagt med våran grabb. På dagarna är han så himla nöjd och göad för det mesta men på nätterna, vilket liv han för. Förut kunde man höra att han vakna och låg och folisoferade ett tag se slockna han men nu, nu vaknar han varannan timme och gallskriker. Det är inte klokt, känner inte igen honom.

Vad göra? det går inte att göra ngt annat förutom att amma och det kan man ju inte heller göra varannan timme varje natt. Nån måtta får det ju vara som Ilona säger. =)

Jag ger honom gröt varje morgon, lunch får han potatis eller något liknande och sen ammar jag oxå såklart. Får han inte tillräckligt med mat på dagen att han är så hungrig på natten? Mysterium det här...

idag är det bvc som gäller sen ska jag iväg och simma med min kompis Bettan som är gravid. SÅ fin så... Nu ska kilona bort Ska passa på att boka gyminstruktör oxå på samma veva.

Är det ngn som läser som tränar på bellevue? Undra om det är ngt ja, ganska nära från oss nämligen, Martko funderar på att ta där han. Men jag vill ju simma oxå och då passar nautilus bra.


Kommentarer
Postat av: Linn

Ge honom tutten om det är det som hjälper,han kanske bara vill ha lite närhet och värme från mamsen..det är svårt det där varför dem skriker som en stuken gris ibland..googla nattskräck om det håller i sig..det hade Neo...hua...

2010-03-10 @ 10:19:15
Postat av: Elin

Fråga på bvc idag när du ska dit! Och va duktig du är som tagit tag i ätandet och tränandet!

2010-03-11 @ 10:45:46
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Ilona

Fy vad jobbigt. Stackars dig. Kanske det är så att han saknar mig?

2010-03-12 @ 23:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0