Härlig soldag...

Har fått lite gjort nu här hemma... Fått upp lite lampor, städa undan nästan allt bråte i lillgrabbens rum så vi snart kan fixa ordning det... Ska bli hur kul som helst. Blir att måla grönt, ljusgrönt sen vill jag köpa brio kök, bord och stolar. Vet att det är för tidigt men det bryr jag mig inte om, ett brio kök ska mitt barn ha. =)

Titta vad onyttiga vi var igår... Markos fel..



Älska pannkakor...

Vi har även varit ute i vår trädgård och fixat..



HAHA för vi har ju så himla stor sådan..
Men ni ska veta att den uppskattas när man kan sitta ute och njuta av en kopp kaffe i solskenet.



Så här ser vårat område ut, jätte mysigt.



Här bor vi.... Med våran uteplats och allt.. =) Har tom en liten häck...



Sen är det så bra att man kan lägga ut Ebbe när man håller på ute... Man ser ju han vart man än går så att säga..





Här skottas det undan snö, känns att det snart är vår men våran grannfru skrattade o sa, jaså, det tror ni. =)



Här ligger Ebbe och kollar in vad pappa gör där ute...Medan grabbarna är ute så fixar jag....?



Lunchen.. Kättfärsås och spaghetti. Fick inspiration av Elin sist jag var hos henne så nu åkte en hel burk bönor i.. smaskigt så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0