Härliga dagar...

Just nu sitter jag vid mitt köks fönster och håller utkik efter mina gäster. Eftersom jag alltid är så ivrig så sitter jag här en timme för tidigt så lär ju dröja innan dom kommer. =)

Maten är klar, städat och Ebbe tar en tupplur här på golvet.

Igår var jag åter så trött på att inget händer här hemma så jag tog mig friheten att klicka hem tre hissgardiner som jag vill ha i köket...


Så himla söta.. tycker ni inte?
Vågade inte säga ngt till marko för egentligen behöver våra pengar gå till så mycket annat. Vi har en räkning so ligger här hemma på 12000, de 12000 som vi trodde vi kunde få utav vinsten men istället betalade vi ju inte vinstskatt så den lär ju betalas...

Vill även beställa hem denna härliga fåtölj men det måste finnas ett stopp



Vad som komma skall nu är antingen måla alla dörrar och karmar, eller måla garderoberna eller göra ordning Ebbes rum och allt tilltalar mig så jag funderar på om jag ska sätta Marko i jobb =)

Usch häromdagen fick Marko reda på att hans fasters man dött. Han hade rökt i hela sitt liv men det var inte orsaken utan det var ngt medfött fel på hans pulsåder, som han inte alls visste om så han ramlade bara ihop och dog. Är det inte märkligt alltså?? Jag gick och grubblade på det hela dagen för har träffat mannen i fråga, jag mindes honom så väl för han var dansk, och han var så himla rolig. Tänker på hans fru ja för de hade inge barn och sen sitter hon dör ensamn i etts tort hus och ingen förvarning alls. Neeej orättvist. Man ska ta vara på sitt liv bättre för man vet aldrig vad som sker...

Nu ska jag ta och ringa Anna w min kompis för hon trakaserrar mig här så det blir lugn på na. =)

Hej svej...




Kommentarer
Postat av: Anonym

undrar vem som trackar vem?

2010-03-17 @ 14:43:28
Postat av: Frida

Usch, hemskT :(



Vill ses!! Men har öppna på tisdag, men snälla följ med=)

2010-03-17 @ 19:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0