Lite bilder från mammas dator på ebbe













Några söta bilder från dopet...

Igår sov ju vi över hos Mor och Kj på Modigsbacke. Vi blev bjudna på stuvade makaroner och falukorv. Hur gott var inte det på en skala.... Oj oj oj...

Sen hade mamma köpt med sej godis och en stor chokladask, jag tog inget. Duktiga jag. =)

Jag såg bilder på mig själv från dopet i profil och jag blev inte glad, gud så jag ser ut. En rejäl bantning står på lager hos mig. Och ingen får komma och säga till mig att jag inte är tjock eller att jag nyss fått barn för känner jags jälv att jag är tjock så känner jag mej tjock.

Idag var tanken att jag, Elin och Lina skulle ta vårat pick o pack o åka till åsby men det blev inget så istället ska jag och Ebbe gå ner på stan och kolla på gardiner. Jag följer rådet att gå lite mer på färg i vardagrummet. JAg håller med, det är alldelels för kalt och vitt där inne, måste livas upp lite o det tänker jag göra med några mönstriga gardiner eller om jag hittar en fåtölj på loppis ngn gång och klär den i något fint. Vi får se vad staden har att erbjuda mej.

Igår bokade jag Markos överasskning, han fyller ju snart år. Han säger att han inte går in och läser min blogg, men man kan aldrig vara för säker, så det tänker jag inte säga vad det är. Det får ni reda på efter första helgen i maj. hihi

Nej hej svej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0