öppna

Idag ska vi ge oss av till öppna förskolan igen. Jag och Lotta styr våra vagnar mot skiljebo centrum för lite lunch, sedan odensvi för sång och fika. Underbart att ha ngt att göra istället för att sitta hemma o uggla.

Skatt, jag fullkomligt älskar skatten idag. Panel, kom hem till oss. =)

Lite bilder, gissa på vem? =)



Ibland får man äran att bada i tvättstugan...



Tycker han ser ut som en liten docka på den här bilden. Jätte söt mössa som mamma har stickat åt honom, nästa kommer att gå i färgerna orange, grönt och vitt. Kommer bli superfint.



Han är en pop mösse människa. Lite saker från polarn och pyret kommer jag allt att handla.. Det är ju lite klass på dem grejerna. =)



MEN, lindex är inte fy skam det heller, äppelbyxor därifrån som jag är så förälskad i.

Igår var jag nere på stan i sala två gånger och det resulterade i att det handlades en del grejer. En klänning och ett par leggings till mig. En body till Ebbe som han ska få i sitt påskägg, och till sist lite inrednings grejer, så som plastblommor och ljusstakar man hänger upp i fönstrerna. Som ni ser så får inte Marko ta del av nånting jag tjänar in men handlar det om hans pengar vill jag gärna han tänker efter lite innan han handlar. HAHA....

Usch så man är va? 

Och ni som är föräldrar, när man ska iväg någonstans nu för tiden så gäller det att planera. Man ska packa blöjor, handdukar, extra kläder, eventuellt mat om man ger sina barn det... man ska själv få i sig mat innan. Ska dem få sova länge innan man drar iväg eller ska man väcka dom för att man ska räkna ut att dem är vakna när man är på öppna. Jaaa, många fudneringar som spinner omkring i mitt huvve. Lite stressigt faktiskt tycker jag det är ibland men underbart.

Neeej sätta lite fart va.. hej

Kommentarer
Postat av: Evve

vad roligt! :P:P

ååå skoj att du läser bloggen!

kollar din varje dag med..:P

hoppas ni har de mys på öppna

2010-03-25 @ 12:42:55
Postat av: Ilona

Nemen stackars dig Ebbe. Kom till mig ist så ska du få bada i våran fina blå badbalja... Du hade inget fint badkar men väldigt fina byxor och fin mössa.. Puss puss, längtar efter dig men vi ses snart

2010-03-25 @ 17:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0