ursäkta rubriken men BAJS

Jag och Ebbe har vart på öppna idag, det var trevligt. Vi sjöng, lekte och det bjöds på våfflor. Men under tiden alla andra njöt av de goda våfflorna med grädde och sylt var jag tvungen att spendera den på öppna förskolans toalett. Det var bajs överallt, då menar jag verkligen överallt.

Haha, nog att jag tyckte Ebbe förpestade luften för både mammor och barn medan vi sjung men inte trodde jag det skulle komma en hel liter medan vi fikade. Och inte märkte jag det först, visst, det luktade men jag trodde ju bara det var dålig luft. =)

När jag kom in på toaletten så hade han skit upp till håret. Jag tänkte, hur  helvete ska jag göra nu. Jag ville ju inte direkt få bajs över hela mig för ombyte till mig i väskan tar jag då rakt inte med mej, var längesen jag gjorde en sån olycka om jag säger så.
Jag fick ju lägga honom ner och hela skötbordet blev ju skitigt. Sen fick jag sätta ner honom i handfatet och tvätta av honom o medan han satt där så fick jag ju lov att tvätta av skötbordet, sprita mm innan jag la dit hnom igen. Skit aldrig mer när vi är borta tack. =)

Kul och vet va?

NU är jag helt slut idag... ska gå o lägga mej.
Imorgon kommer syster och Johan och besöker oss och sover kvar sen gör vi loppis på lördag. JIppii

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha ha ha så kan det gå=) Tack för senast, så trevligt så!

2010-03-25 @ 20:47:37
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Madde

Hahahahaha !! Lite komiskt :)

2010-03-25 @ 21:11:35
URL: http://madeleine-linevik.blogspot.com
Postat av: Evve och Lydia

ha ha ha :P:P

tur det händer fler

2010-03-26 @ 13:46:41
URL: http://evelinahogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0