Bröllop...



Denna klänning skulle jag känna mig som en prinsessa i så det blir helt fel....Dock, väldigt fin!



Den här var gudomligt fin om det inte vore för öppningen av tyget, den skulle ha varit hel rak så hade jag nappat direkt....



Tycker det är urgulligt med korta kläningar oxå, behöver inte alltid vara som det brukar.






Fint att ha bara en blomma i håret....





Fläta är oxå fint...


Vitt guld är tanken att jag ska ha, men varför inte silver? Är billigare och det ser exakt ut som vitt guld. Hmmm.tål att tänka på...Vill ha det väldigt enkelt..


Det här var väl en vacker tårta?? Frågan är om man verkligen behöver ha en så ståtligt bakverk? Räcker det inte med muffins och tom och jerry kex?



Detta är bara något jag har i tankarna, Marko är bara lite seg!

Men jag säger som pappa, kommer aldrig byta namn. Varför byta när man har hetat Linde i hela sitt liv. Folk kommer ju inte ta mig på allvar om jag skulle heta Emma Alamehtä. Neeej, nån motta! En Emma Linde är jag och en Emma Linde kommer jag att förbli. Alamehtä är alldelels för finskt för min smak... Hade Marko hetat något i stil med "kärlekstig" eller "gullevippa" så kanske... =)

Johanna Karlsson kommer nästan alltid att vara en JOhanna Karlsson för mig, förlåt men Rapp klingar inge bra, eller ja, inte lika bra som förr. =)


Kommentarer
Postat av: Madde

Köpte en riktig Bumbo stol :D Hehe

2010-05-19 @ 21:30:02
URL: http://madeleine-linevik.blogspot.com
Postat av: Elin

oj oj oj, här va det bröllopsplaner!

2010-05-19 @ 22:31:24
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Stephanie

faaaan va fantastiskt med bröllopsplaner! jag längtar efter att få grina när du glider fram till altaret.



Appropå min mammas överraskning som jag skrev om i min blogg; vi ska till karlstad. haha. Halva vägen var tänkte jag! Bo på fint hotell, ta massage, gå på bio och äta gott. Hihi. Hoppas hon blir glad!



Saknar dig Emma!

2010-05-20 @ 13:45:30
URL: http://steppastar.blogg.se/
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Nu hänger jag inte med alls?? Ska ni gifta er??? NÄÄÄRRR???

2010-05-20 @ 20:04:58
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Johanna Rapp

Haha Emma! :) Hade du hetat Karlsson hela livet hade med glädje bytt till Rapp som är en aning mer exotiskt...Gullevippa är ju inte så tokigt men jag vet inte om det skulle passa Marko lika bra. :)Haha

2010-05-22 @ 20:27:18
URL: http://johannarapp.blogspot.com
Postat av: Ilona

Haha jag dör av skratt

2010-05-23 @ 23:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0