Ellos....

Eftersom min helg skulle bestå utav shopping och fint väder och jag inte ick ta del utav ngt av det nästan så beslutade jag mig för att i detta vackra vår väder gå in på Ellos hemsida och klicka hem lite varor, för det var nämligen så att imorse vakna jag utav ett mail från dem, 25 % på HELA min beställning. Man kan ju inte annat än att bli glad.. Och självklart ska man utnyttja en sån bra rabatt.

Så dessa prylar kommer snart dumpa ner i min "brevlåda", dvs ica gryta.








Det var en som sa att man ALLTID var tvungen att ange källa på bilderna om det inte var ens egna så dessa bilder kommer från Ellos. =)

Och denna bild jag tänker lägga upp härnäst kommer fårn Lindex och Marko skulle bli stört glad om jag klicka hem denna, det vet jag.


Fiskares son... Det är vad Ebbe är..


Imorgon ska jag och Ebbe, (om han fortfarande är feberfri) åka till Salboheds tjejerna.. Det ser jag fram emot för har nog inte varit där sen nyår. Alldelels på tok för längesen. Ebbe ska få låna en gunga och en gå stol av dem, tusen tack säger ja.. =) Ni är för goa.
MEN, nästa gång ni får barn och det visar sig att den har en snopp, då blir det lån av kläder och leksaker av oss.. =)


Kommentarer
Postat av: pauline

i uppsala har jag bott i två år.. men innan dess bodde och pluggade jag i linköping i två år.. så ja. de är väl typ 4 år sen jag flyttade från sala. tycker också det är skönt att ´man inte har så långt hem.. :) hur länge har du bott i västerås då?

2010-05-04 @ 12:03:39
Postat av: pauline

ja inte behöver du grubbla på de.. ;) men justja. visste nog att du varit i oslo nån sväng. så ilona är kvar där.. hälsa henne :) någon ja tänkt på som jag inte har en aning om var hon är/Bor är anna westerberg.. var är hon? kan inte ens komma ihåg när jag såg henne sist!



haha. avundsjuka på poolen alltså. :) ja. den finns ju kvar än idag faktiskt.. det är väl där man får hålla till i sommar :)

2010-05-04 @ 13:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0