Ensam

Nu känner jag mig ensam... Sitter här en fredagkväll för mig själv, efter att ha sockat i mig en skål med varma hallon och glass känns allt mycket lättare.

Marko är på kryssning med hockeylaget och kommer inte hem förrän på söndag, i gengäld har jag bett om en jävla bra present nu på söndag, den ska handla om träning så jag hoppas han kommer hem med det jag har önskat mej, springbyxor. Jag vet, jag kommer se ut som en flodhäst i dessa tighta byxor men en kompis till mig sa att man springer så mycket lättare i såna än mjukisbyxor som jag brukar dra på mig. Inte konsigt att jag inte är så förtjust i löpning. Tror inte chansen är så stor att jag kommer börja älska det efter att ha fått mig ett par nya brallor men vi kan ju försöka.

Jag ska på bröllopp i september, bra mål att gå ner sina fem kilon, eller sju, vi får se vad vågen hamnar på i slutändan.
(kanske inte skulla ha tagit den där skålen med glass iaf eller?)

Jag och Ebbe har varit på ikea idag... Handlade lite handdukar, en lampskärm som jag inte riktigt vet om jag gillar ännu men det är som vanligt när jag handlar, lite tyg till mina stolar i köket. Sen har ju mina varor från Broarne kommit oxå. Tre jätte söta ljusstakar i zink, sen trådkorgen. Jag fick för mig att den skulle vara svart men den är grå men det funkar nog iaf. Tanken var att jag skulle ha tidningar i den men jag tror jag ska köpa garner ist och lägga i även fast jag inte har en aning om hur man stickar så ska det nog få ligga i.

Imorgon ska jag mamma och Johanna åka till grillby utanför enköping, en ganska stor loppis har dom där. Ska bli såååå roligt. Jag behöver väl inte skriva hur mycket jag uppskattar begagnade saker.. =)

Nej om man skulle passa på att gå o lägga sig, lillen sover redan, när jag somnar vaknar oftast han. skitunge =)
Hoppas han går upp tidigt imorgon, runt sex gärna så vi kan gå upp, äta frukost leka lite o sen kan han somna för jag har lite att packa, vi ska nämligen sova hos Johanna och Johan imorgon. De ska ha eurovision fest men nu när sverige inte är med o tävlar är det ju lite små tråkigt men sällskapet är det inget fel på. Hoppas bara jag kan hålla mej borta fårn godiset för godis kommer det att finnas om jag känner min syster rätt.

Neeej, natti på er och ha en bra helg..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Japp. Godis finns. :P

2010-05-29 @ 09:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0