Gårdagen...

Igår var vi ju på en bondgård utanför västerås med öppna förskolan. Jätte dåligt med folk, tycker det på ngt sätt är inte dålig stil när de ordnar något men vi var iaf där och vi hade det mysigt. Han är kanske lite för liten ännu för att uppskatta en sådan här tur men jag hade trevligt...



















Avslappnad stil efter att man fått lunch på bondgården, föräldrarna fick grillad korv och kaffe. Tur med vädret har vi oxå. Var en rolig färd, märkte ändå att Ebbe var nyfiken när vi kom till fåren, han tittade och tittade.

Idag får jag besök av Nathalie.. Då blir det dricka kaffe vill jag lova... Gör vi jämt när vi ses, kan även röka lite men vi får se. Haha...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stora fina killen. Längtar efter dig

2010-05-18 @ 23:19:37
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

haha röka lite :P Det blir nog bättre ska du se.



Inge bättre :(

2010-05-19 @ 18:24:03
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: annaru

nej jag har inte kommenterat anonymt =) ja men det var typ den enda bilden jag hade på oss två! ses snart? puss

2010-05-19 @ 18:34:47
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: linda

han e så söt i den där mössan!!

2010-05-22 @ 04:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0