Garderoberna...

är helt klarmålade. Nu väntas det bara på att få sätta upp dem...
Ser ni ngn skillnad??



Det blir iaf vitt, istället för gult. Skönt. Och nu har jag bestämt mig och jag tänker inte ångra mig.
I hallen ska jag ha grönrandiga tapeter, ljusa för hallen är så mörk. Har jag fått tillsägelse om vett ni.

I köket ska jag ju ha min vita panel...

Och sen återstår bara Ebbes rum och där ska det jub lir frg färg färg färg.. Där vågar jag nog mer

I mitt vardagsrum kommer dessa färger att grönska..Var nämligen på Ikea idag...



Rött och grönt blir det istället för rosa turkost och grönt. =)

Här kommer öven err par bilder på min skitunge som har blitt frisk.. Ingen feber alls idag.. Skönt.






 

 

 

Kolla in gaddarna han fått.... =)



Kommentarer
Postat av: Elin

Såå velig! =) Va bra det blir med garderoberna och fint med grönt och rött i vardagsrummet. Jag älskar dom där kuddfodralen!

2010-05-04 @ 21:40:38
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Frida

Sötnos!! Ska vi ses nästa vecka? Nu är Hannes frisk. Vill se hur ni bor

2010-05-05 @ 21:45:21
Postat av: annaru

åh vilken underbaring på en underbar filt ;)

2010-05-05 @ 21:56:48
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0