Inredning...

Nu måste ni hjälpa mig. Ber ganska ofta om hjälp men får absolut aldrig några svar, men den här gången ger jag mig inte för måste göra ngt åt detta..



Jag tänker att jag ska få lite liv i teve bänken men även på väggen, ni ser ju så tårkigt det ser ut bredvid teven. Där lampan står tänte jag köpa en jäte stor vas med massa oolika plastblommor, orka köpa snitt blommor varje vecka. Så det blir lite liv. Sen om jag köper en mer tilltalande lampskärm, eventuellt en större lampfot. MEN, vad ska jag sätta på väggen???


Kommentarer
Postat av: Ilona

Vad med ett stort kort på mig?

2010-05-26 @ 22:23:03
Postat av: Elin

En tavellist kanske...

2010-05-29 @ 19:07:48
URL: http://nook.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0