Kalas....

Igår var vi på Ebbes första kalas... Edvin fyllde ett år. Underbart väder, underbara människor och underbara bullar. Nästan för underbara...

Ibland undrar jag om folk i min närvaro bakar med flit för att jag ska komma och lägga på mig vikt för är det inte blåbärsbullar som det bjuds på så är det godis eller chips. Och jag kan inte låta bli att ta... FY!!!Hur kan man gå och tjata ihjäl sig att man känner sig stor o ändå vara där i påsen och ta bitarna eller vräka i sig äppelpaj med litervis vaniljkräm. Och till sommaren så är det grillat med bearniesås.. MUMS. Neeeej, nu ska jag skriva kontrakt med lill syster min och sen sätta upp en bild där jag är som smalast... Då kanske motivationen blir som bäst.

Ebbe var på strålande humör igår, han skratta nästan hela tiden. När vi gick till lekparken så råkade marko spotta och det gjorde han rätt i för Ebbe höll på o dö av skratt, så vi gick o spotta mest hela dagen och det var lika roligt varje gång. Synd det inte går att lägga ut filmer för då hade jag gjort de... HAHA

Lite bilder från igår...

















Nu vill Marko åka till vallbu museum så det är bara till att fxa sig. Tråkigt med vädret bara men men....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0